CORSICIAN Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailiff @IamSecondComing
LEGGU A VERSIONE DI A SANTA BIBBIA REGIU JAMES IN QUATTODI GIORNI LEGU U CORANU TRE VOLTE È U SIGNORE hè MISERICOROSU
Aghju fattu R v BAILIFF DANDU A4 È PARLANDU 14 PAROLE.
PUDE SCRITTIMI MÈ PUDE MANDANDU IN CASA ME
144/532 Malabar Road Maroubra NSW 2035 AUSTRALIA TRASFERIU DANU À BSB 325-185 ACC 03416001 GRAZIE
R v Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailiff [2011] ACTSC 214 per micca culpèvule per via di a legge di disfunzioni mentali
settecentu milioni di persone ponu aduprà in u mondu sanu R v BAILIFF
LEGGE DI L'URGANIZZAZIONE MUNDIALE DI A SALUTE DI E NAZIONI UNITE.
L'A4 chì aghju datu à l'Assuciatu di u Ghjudice Generale Terrence Higgins in R v Alexander Marcel Andre Sebastian Barker Bailiff [2011] ACTSC 214 per micca culpevule per via di a legge di deterioramentu mentale.
Parker QC, R.W.R., Barrister-at-Law, p.127, Capitulu 7, Aspetti Medico-Legali di Brain Damage, Blackwell Press, Sydney, (1994).
(Philip William Bates Redattore in capu Barrister UNSW)
(Sir Anthony Mason Chambers 14/179 Elizabeth St Sydney)
Fornite evidenze per dimostrà o provà danni cerebrali
6. U quadru clinicu in paralisi cerebrale focale
Lishman dice à a p.16 chì i danni cerebrali focali severi ponu esse responsabili di reazioni organiche acute è croniche. Dice chì una ferita frontale pò purtà cambiamenti caratteristici di dispusizione è di temperamentu. A più caratteristica hè una disinibizione cù oscurità diffusa, mancanza di tactu, troppu parlatu, eccitazione o umorismu zitellinu, è u cuntrollu suciale è eticu pò esse diminuitu cù una mancanza di preoccupazione per l'avvene è a cunsequenza di l'azzioni. Puderanu discrezione sessuale è reati minori, o ghjudizii sbagliati seri in quantu à questioni finanziarie o interpersonali. Calchì volta ci hè una chjara indifferenza, ancu intorpidimentu à i sentimenti di l'altri. Solu una tale mancanza d'ansietà è intuizione di u paziente in a so situazione. L'elevazione di l'umore hè spessu vista, vale à dì un'euforia viota è fatale piuttostu chì una vera eccitazione chì cumunicheghja à l'osservatore. In altri casi, i cambiamenti maiò sò mancanza d'iniziativa, aspontaneità, è un rallentamentu prufondu in l'attività psicomotoria. A cuncentrazione, l'attenzione è a capacità di fà una attività pianificata sò compromesse da questi cambiamenti, ma a prestazione in i testi di intelligenza formale hè spessu sorprendentemente bè cunservata una volta assicurata a cooperazione di u paziente.
Riferimenti
Lishman, William Alwyn. Psichiatria organica. U psicologu
Cunsequenze di u disordine cerebrale, Blackwell Scientific Publications, Oxford, (1987)
Classificazioni Internaziunali Disabilità Disabilità (1981)
Comments
Post a Comment